فروش آنلاین محصولات پرومکس

بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 خانگی اروجینال

بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال

بهترین سشوار پرومکس

بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال

    ویژگی های سشوار پرومکس 7230

    • نوع مصرف:حرفه ای
    • فناوری تولید یون:بله
    • نوع موتور:AC
    • باد سرد:بله
    • حلقه آویختن:بله

    نقد و بررسی سشوار پرومکس 7230

    در انتخاب یک سشوار اولین نکته‌ای به آن توجه می‌شود، موتور سشوار است. بدون شک کسانی که استفاده‌ی حرفه‌ای از سشوار می‌کنند، باید از سشوارهایی با موتور AC استفاده کنند که مقاومت بیشتری دربرابر روشن‌بودن طولانی دارند. قدرت موتور سشوار نیز مهم است و هرچه این قدرت بیشتر باشد، پرتاب باد سشوار هم بیشتر می‌شود و با سرعت و قدرت بیشتری می‌توان کار خشک‌کردن و حالت‌دادن به موها را انجام داد. سشوار

    «پرومکس» (Promax) مدل «7230R»

    سشواری حرفه‌ای دارای موتور پرقدرت 2300 وات AC،فناوری تولید یون، دکمه‌ی باد سرد و سه متمرکزکننده‌ی هواستموتور پرقدرت سشوار، فشار باد زیادی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود 7230R برای براشینگ مناسب باشد. برای حفظ قدرت باد سشوار باید چند وقت یک‌بار فیلتر هوای آن را تمیز کرد. فیلتر هوا به‌آسانی به شکل چرخشی از انتهای سشوار باز می‌شود و می‌توان آن را شست. سیم مدل‌های حرفه‌ای را عموما بلند می‌گیرند تا هنگام استفاده مشکلی بابت کوتاه‌بودن سیم وجود نداشته باشد. سیم 7230R هم 3 متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه دارای حلقه‌ای است که به کمک آن می‌توان دستگاه را آویزان کرد.

    ویژگی ها سشوار پرومکس 7230

    از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون است. ژنراتور یونی با روشن‌کردن سشوار فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها، الکتریسیته‌ی ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وزشدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت‌دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال‌بودن آن المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد.

    دکمه شات دان

    در این میان تعدادی از این سشوارها هستند که برای باد سرد یک دکمه‌ی فنری در نظر می‌گیرند تا بتوان به شکل لحظه‌ای با فشردن دکمه از باد سرد استفاده کرد و با رهاکردن آن مجددا باد گرم شود. سشوار 7230R پرومکس نیز دارای این دکمه در بالای دسته است. سشوارهای خانگی عموما یک متمرکزکننده دارند؛ اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکزکننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. برای حالت‌دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند.

    به طور خلاصه سشوار Promax 7230R دارای موتور 2300 وات AC، فناوری تولید یون، سه متمرکزکننده‌ی هوا، دو حالت سرعت و سه حالت دما و فیلتر قابل‌جداشدن است و با قدرت موتور بالایی که دارد، برای استفاده‌ی حرفه‌ای مناسب است.

    چگونه یک سشوار خوب انتخاب کنیم ؟

    در انتخاب یک سشوار اولین نکته‌ای به آن توجه می‌شود، موتور سشوار است. بدون شک کسانی که استفاده‌ی حرفه‌ای از سشوار می‌کنند، باید از سشوارهایی با موتور AC استفاده کنند که مقاومت بیشتری دربرابر روشن‌بودن طولانی دارند. قدرت موتور سشوار نیز مهم است و هرچه این قدرت بیشتر باشد، پرتاب باد سشوار هم بیشتر می‌شود و با سرعت و قدرت بیشتری می‌توان کار خشک‌کردن و حالت‌دادن به موها را انجام داد. سشوار «پرومکس» (Promax) مدل «7230R» سشواری حرفه‌ای دارای موتور پرقدرت 2300 وات AC، فناوری تولید یون، دکمه‌ی باد سرد و سه متمرکزکننده‌ی هواست.

    موتور سشوار خوب

    موتور پرقدرت سشوار، فشار باد زیادی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود 7230R برای براشینگ مناسب باشد. برای حفظ قدرت باد سشوار باید چند وقت یک‌بار فیلتر هوای آن را تمیز کرد. فیلتر هوا به‌آسانی به شکل چرخشی از انتهای سشوار باز می‌شود و می‌توان آن را شست. سیم مدل‌های حرفه‌ای را عموما بلند می‌گیرند تا هنگام استفاده مشکلی بابت کوتاه‌بودن سیم وجود نداشته باشد. سیم 7230R هم 3 متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه دارای حلقه‌ای است که به کمک آن می‌توان دستگاه را آویزان کرد.

    از ویژگی‌های بارز این سشوار

    فناوری تولید یون است. ژنراتور یونی با روشن‌کردن سشوار فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها، الکتریسیته‌ی ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وزشدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت‌دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال‌بودن آن المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد. در این میان تعدادی از این سشوارها هستند که برای باد سرد یک دکمه‌ی فنری در نظر می‌گیرند تا بتوان به شکل لحظه‌ای با فشردن دکمه از باد سرد استفاده کرد و با رهاکردن آن مجددا باد گرم شود. سشوار 7230R پرومکس نیز دارای این دکمه در بالای دسته است.

    سشوارهای خانگی

    عموما یک متمرکزکننده دارند؛ اما این سشوار حرفه‌ای دارای سه متمرکزکننده‌ی هوا با اندازه‌های مختلف است که با توجه به نیاز می‌توان از یکی از آن‌ها استفاده کرد. برای حالت‌دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند.

    به طور خلاصه سشوار Promax 7230R دارای موتور 2300 وات AC، فناوری تولید یون، سه متمرکزکننده‌ی هوا، دو حالت سرعت و سه حالت دما و فیلتر قابل‌جداشدن است و با قدرت موتور بالایی که دارد، برای استفاده‌ی حرفه‌ای مناسب است.

    برای مشاهده محصولات پرومکس کلیک کنید

    برای مشاهده محصولات مک استایلر کلیک کنید

    برای مشاهده محصولات نیو نایس کلیک کنید

    ورود به صفحه اصلی

    برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09219124140 تماس حاصل فرمایید

    بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال با ارسال رایگان

    بهترین سشوار پرومکس

    تاریخچه ضد تعریق ها

    ضد عرق صابونی، رولی یا اسپری برای هزاران سال در اشکال مختلف مورد استفاده قرار گرفتهاند. بلورهای آلومینیوم، نوعی ضد تعریق خام و طبیعی، در مقبره های فرعون مصر یافت شد. قبل از ضد تعریقهای مدرن و امروزی، مردم هنگام رختشویی و شست و شویی روزانه با بوی بد بدنشان می جنگیدند.

    در سال ۱۹۰۳ راه اندازی شد. از نمکهای آلومینیوم برای مسدود کردن منافذ Everdry بود. Everdry اولین ضد تعریق مدرن و متوقف کردن عرق استفاده میکرد. اما نسخه های اولیه باعث سوزش پوست میشدند و به نتیجه نمی رسیدند.

    یک جراح یک ضد تعریق مایع اختراع کرد

    چند سال بعد، یک جراح یک ضد تعریق مایع اختراع کرد. تا در حین عمل از عرق کردن دست خود جلوگیری کند. دخترش آنرا روی زیربغلش امتحان کرد. و فهمید که بو و عرق بدنش متوقف شده است. او شروع به فروش آن کرد و شد نشانگر آغاز ضد تعریقی که امروزه میشناسیم. بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال

    رول ضد تعریق یا مام چیست؟

    ضد تعریق ها

    بهتر است همین ابتدا تکلیف خود را در خصوص واژه مام روشن کنیم. در واقع مام ضد تعریق یک محصول خاص بهداشتی نیست که برای کنترل تعریق بدن تولید شده باشد. مام یک برند قدیمی رول ضد تعریق است. اما به دلیل آن که جزو اولین برندهای تولید این محصول بهداشتی بوده است، در ایران این واژه به عنوان یک محصول خاص شناخته می شود. درست مثل کلینکس، ریکا، رایت و.. که به عنوان نام اصلی دستمال کاغذی، مایع دستشویی و محلول شیشه پاک کن شناخته می شوند. ما نیزدر این مطلب عبارت رول ضد تعریق را در کنار واژه مام به کار خواهیم برد.

    رول ضد تعریق یا مام مردانه و زنانه

    اما در خصوص چیستی رول ضد تعریق یا مام مردانه و زنانه باید گفت که رول های ضد تعریق، فارغ از نام و برندشان، دربیان ساده یک مایع مرطوب و ملایم هستند. شما این مایع را به کمک توپک سر شیشه به ناحیه زیر بغل خود رول می کنید. به این ترتیب پوشش خوبی در زیر بغل شما ایجاد می شود. این پوشش باعث می شود مجرای پوستی بدن شما که قطرات عرق از آن خارج میشود، به طور موقت بسته شود. به این ترتیب وقتی فعالیت بدنی شما زیاد می شود، عرق بدن راهی برای خروج از زیر بغل، که محل تجمع غدد تعریق است، ندارد.

    ر فرمول رول ضد تعریق

    در فرمول رول ضد تعریق از اسانس های مختلف نیز استفاده می شود. این رایحه ها باعث می شوند خود شما احساس خوب تمیزی و تازگی داشته باشید. احساسی که کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و با خیالی راحت از این که بدنتان درطول روز بوی عرق نمی دهد، به کار و فعالیت بپردازید. بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال

    استیک ضد تعریق

    استیک ضد عرق

    استیک ها یا به اصطلاح مام های صابونی، نیز با داشتن خاصیت ضد تعریقی و با داشتن رایحه های مختلف اما با قرار دادن یک لایه شبیه صابون بر روی پوست شما، از پخش بوی نامطبوع عرق جلوگیری می کنند.

    اسپری ضد تعریق چیست؟

    اما اسپری ضد تعریق دقیقا چیست یا چه کار می کند؟ اسپری ضد تعریق یکی از بین هزاران محصولی است که برای جلوگیری از تعریق شدید به بازار عرضه شده اند. اما قطعا بهترین یا در میان بهترین و موثرترین محصولات جای دارد در واقع، این محصول با فرمولاسیون خاص و ویژه ای که دارد، در قسمت های زیر بغل یا هرجایی از بدن تان که تعریق شدیدی دارد، قرارگرفته و با پخش کردن اسانس های خوش بو، از ساطع شدن بوی نامطبوع از سمت بدن شما جلوگیری می کند. اما این تمام ماجرا نیست اسپری ضد تعریق فقط یک عطر سبک نیست، بلکه این ماده می تواند در عرق خارج شده از پوست شما حل شود و با استفاده از نمک درونش به عنوان یک کاتالیزور، منافذ پوست را می پوشاند و از خارج شدن بیش از حد آب و عرق جلوگیری می کند.

    اسپری ضد تعریق

    به طور عمده، دو نوع اسپری ضد تعریق در بازار وجود دارد. یکی اسپری های عادی ضد تعریق و یکی دئودورانت این دو محصول به هیچ وجه فرق آن چنانی با یکدیگر ندارند. اما به هر حال، هردوی شان می توانند به یک اندازه خوش بو کنندهباشند و در همین بین، میزان تعریق بدن شما را کنترل کنند این دو، مثل یک لایه ی محافظ بر روی پوست شما قرار می گیرند ونه تنها اجازه ی خروج آب را نمی دهند، بلکه با بوی مطبوع خود، اجازه نمی دهند. که خودتان یا دیگران متوجه بوی بد عرق شوید.

    تفاوت دئودورانت و اسپری ضد تعریق

    دئودورانت : دئودورانت ها بر روی پوست بدن کشیده یا غلتانده می شوند و مام را می توان یکی از محبوب ترین دئودورانت ها
    دانست. بهتر است بدانید دئودورانت از تعریق جلوگیری نمی کند.

    اسپری ضد تعریق: کاربرد اسپری ضد تعریق جلوگیری از تعریق بدن است. البته نه به این معنا که به طور %100 این کار را
    انجام دهند. اما تا حد زیادی جلوی تعریق بدن را می گیرند.

    دئودورانت بهتر است یا اسپری ضد تعریق؟

    برای افرادی که تعریق کمی دارند و صرفا قصد دارند از بوی بد جلوگیری کنند، دئودورانت انتخاب مناسبی است. اما افرادی کهتعریق شان بوی بسیار زننده ای دارد و حتی موجب ایجاد لکه بر روی لباس می شود، اسپری ضد تعریق بسیار مناسب تر استکه از تعریق نیز جلوگیری می کند. تعریق بدن، نه بویی تولید می کند و نه رنگی دارد. اما هنگامی که باکتری های سطح پوست با عرق بدن ترکیب می شوند. بوی بدی از خود تولید می کنند.

    تفاوت شامپوهای بدون سولفات و شامپوهای سولفا ت دار

    وقتی در ویترین فروشگاه های آنلاین به دنبال شامپوی مناسب برای موهایتان میگردید، بارها با عبارت «بدون سولفات» روبرو شده اید. بر روی شامپوهای بسیاری این عبارت قید شده و بر روی شامپوهای زیاد دیگری اصلا ذکر نشده است. اما احتمالا این سوال برایتان پیش میآید. که شامپو بدون سولفات چه مزایایی دارد؟ بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال

    شامپو بدون سولفات چیست؟

    سولفات ها یک ماده کاملا استاندارد برای بسیاری از محصولات شامپو (و تمیز کننده های خانگی) هستند. انواع اصلی آن سدیم در شامپو چیست؟ به زبان ساده، سولفات ها SLS است. بنابراین )SLESو سدیم لوریت سولفات ( )SLSلوریل سولفات (یا موادی هستند که باعث میشوند شامپوها به یک کف غلیظ تبدیل شوند. با این حال، آنها به دلیل آسیب رساندن به مو مورد انتقاد قرارمواد مغذی به موهای شما اضافه نمیکنند. اما سولفات ها چه کاری با موهای شما انجام SLESو SLS گرفته اند و مطمئنامیدهند و فواید شامپوی بدون سولفات چیست؟

    شامپو سولفات

    مزایا و معایب شامپوهای سولفات دار

    مزیت این شامپوها قدرت قابل توجهشان در تمیز کردن و پاکسازی مو از چربی، آلودگی و ذرات موجود بر روی آنهاست. به علاوه با تولید کف قابل توجه، میتوانند حس بهتری از تمیزی و شادابی مو را به مصرف کننده القا کنند. از طرفی این شامپوها از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند. چراکه با مقدار کمتری از محصول میتوان موها را شستشو داد. بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال

    فواید شامپوی بدون سولفات

    • شما میتوانید روغن های طبیعی و ضروری مو را نگه دارید.
    • لازم نیست رنگ موهای خود را بخاطر سولفات ها قربانی کنید.
    • شما میتوانید موهای خود را فوق العاده قوی نگه دارید.
    • با حساسیت پوست سر خداحافظی کنید.
    • باعث حفظ حالت فری مو میشود.
    • موها کمتر گره میخورند.

    معایب استفاده از شامپوی بدون سولفات عوارض جانبی

    • شامپو بدون سولفات کف ایجاد نمیکند.
    • شستن مو دشوار است.
    • باعث ریزش مو میشود.

    چه کسانی نباید از شامپوهای حاوی سولفات استفاده کنند؟

    با وجود مزایای شامپو سولفاتدار، برخی افراد نباید از شامپوهای حاوی سولفات استفاده کنند و باید موهایشان را با شامپوهای بدون سولفات بشویند. این افراد عبارتند از:

    • افرادی که پوست حساس یا بیماری پوستی دارند.
    • افرادی که موی خشک و وز دارند.
    • افرادی که موی دکلره و رنگشده دارند و یا از محصولات شیمیایی مو استفاده میکنند.

    تفاوت شوینده های ماشین ظرفشویی

    پودر، قرص، ژل؛ تفاوت شویندههای ماشین ظرفشویی با یکدیگر چیست؟

    زمانی که برای خرید شوینده مناسب برای ماشین ظرفشویی به فروشگاه میروید، با تنوعی از محصولات روبرو میشوید که قطعا اگر اطلاعی از تفاوت و ویژگیهای آنها نداشته باشید. انتخاب برایتان سخت میشود. باید بدانید که شوینده های ماشین ظرفشویی در سه نوع مختلف تولید میشوند. که عبارتند از پودر، قرص و ژل. زمانی که خصوصیات هر کدام از این محصولات را بشناسید. به راحتی میتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. البته در کنار این شویندهها، برخی دیگراز محصولات هم عرضه میشوند که بهتر است ویژگی و کاربرد آنها را هم بشناسید.

    پودر ماشین ظرفشویی

    شوینده پودری

    اولین مورد در مقایسه قرص، ژل و پودر ظرفشویی ؛ پودر است. همانطورکه از نام آن پیداست. این نوع مواد شوینده پودری است که داخل ماشین ظرفشویی ریخته می شود و یا با قاشق چسبانیده می شود. این مواد برای خانه هایی با نیاز شستشوی کمتر که نیازی به استفاده از یک قرص نداشته باشد. ترجیح داده می شود. پودرهای سنتی هنوز گزینه مناسبی برای از بین بردن لکه ها و شستشوی آسان هستند. بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال

    اگرچه ممکن است

    اگرچه ممکن است روی ظروف ظریف از جمله لیوان خش انداخته و ساینده باشد، اما ممکن است شمابخواهید از آن برای پاک کردن لکه های مواد غذایی سوخته بر روی قابلمه و ماهی تابه ها استفاده کنید. به عنوان یک گزینه مناسب نباید از شوینده پودر سنتی غافل شد.اگر ظروف غذاخوری متنوعی دارید، می توانید بیش از یک شوینده بخرید تا مطمئن شوید برای هر نوع از ظروف و کثیفی شوینده خاص خود را دارید.

    ژل ماشین ظرفشویی

    ژل شستشو

    دومین شوینده که در مقایسه قرص، ژل و پودر ظرفشویی مودر بررسی قرار داده ایم ژل است. ژل ظرفشویی مشابه مایع ظرفشویی دستی است که مانند پودر، برای شستن ظرف ها در ماشین ظرفشویی استفاده می شود. همچنین از نظر قیمت بین پودر و قرص قرار می گیرد. مایع ظرفشویی دستی که هرگز نباید. در ماشین آلات استفاده شود زیرا باعث تشکیل لجن های اضافی میشود و باعث آسیب دائمی ماشین ظرفشویی می شود.

    خرید ژل های ظرفشویی

    یکی از سردرگمی های عمده در خرید ژل های ظرفشویی کمبود این مایع نسبت به مایع دستشویی و مایع های ظرفشویی دستی میباشد. ژل ظرفشویی فواید بی نظیری نسبت به پودر و قرص دارد. ترکیب آن بر پایه آب به این معنی است که روی ظروف ظریف مانند لیوان و … ساییدگی کمتری داشته و خش نمی اندازد. بهتر است هنگام استفاده از ژل ظرفشویی از یک وسیله شستشو به همراه ژل مایع اضافه کنید تا جلای خشک تر و براق تری داشته باشد. بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال

    قرص ظرفشویی

    قرص ظرف شویی

    این قرصها به شکل مکعب مستطیل کوچک تولید میشوند. که میبایست آنها را در محفظه مخصوص شوینده قرار دهید. قرصهای ماشین ظرفشویی دارای چند آنزیم هستند که وجود این آنزیم ها باعث میشود شست و شو به شکل بهتری انجام شود. زمانی که از قرص استفاده میکنید، نگرانی در مورد کافی بودن مقدار شوینده برای تمیز شدن ظروف وجود ندارد، چون اندازه این قرصها مشخص است.

    قرصها به علت ترکیبات مختلفی که دارند

    قرصها به علت ترکیبات مختلفی که دارند، لکه ها را با نتیجه بهتری پاک میکنند و موجببراق شدن ظروف میشوند. در مقایسه با پودر ، قرصهای ماشین ظرفشویی قیمت بیشتری دارند زمانی که میخواهید از قرص استفاده کنید. بهتر است ماشین ظرفشویی پر از ظرف باشد، چون در صورت کم بودن ظروف، قرص هدر میرود. قرص هارا هرگز نصف نکنید و در نظر داشته باشید که زمان استفاده از قرص نیازی به براقکننده و نمک نیست.

    بهترین سشوار پرومکس مدل 7230 اورجینال

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *